Διοίκηση Αεροπορίας Ναυτικού: Ενεργοποιείται σήμερα στην Ελευσίνα - Παράλληλα καταργείται η Διοίκηση Ελικοπτέρων στο Κοτρώνι
Μια πολύ σημαντική αλλαγή γίνεται σήμερα στο Πολεμικό Ναυτικό. Όπως πρώτο είχε γράψει το Armyvoice.gr, ενεργοποιείται η Διοίκηση Αεροπορίας Ναυτικού στην Ελευσίνα, ενώ παράλληλα καταργείται η Διοίκηση των Ελικοπτέρων στον Μαραθώνα.
Σύμφωνα και με το ρεπορτάζ που είχε δημοσιεύσει το Armyvoice.gr ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2017, αιχμή του δόρατος για το «ιπτάμενο όνειρο» του Πολεμικού Ναυτικού θ’ αποτελεί το P-3B ORION το οποίο εφόσον επιλέχθηκε ως η λύση στο θέμα της ναυτικής συνεργασίας και εναέριας επιτήρησης στο Αιγαίο και όχι μόνο, αυτό θα είναι το μέσο με το οποίο θα επιχειρεί η χώρα μας.
Μέχρι τον ερχόμενο Μάιο ευελπιστούν στο Πολεμικό Ναυτικό πως το πρώτο P-3 θα είναι ξανά στον αέρα και θα πετά πάνω απο τον Αιγαίο με το μικτό του πλήρωμα Πολεμικής Αεροπορίας και Πολεμικού Ναυτικού.
Υπό την ίδια διοίκηση θα τεθούν φυσικά η 1η & 2η Μοίρα Ελικοπτέρων του Πολεμικού Ναυτικού με τα Agusta Bell 212 & τα S-70 Aegean Hawk Sikorsky.
Σε πρώτη φάση η ΔΑΝ θα έχει άμεση συνεργασία με την Πολεμική Αεροπορία, όπως γινόταν άλλωστε τόσα χρόνια στην 353 Μοίρα Ναυτικής Συνεργασίας, άλλωστε μέχρι να εκπαιδευτούν οι πρώτοι πιλότοι από το Πολεμικό Ναυτικό, να αξιολογηθούν και να «βγουν διαθέσιμοι κυβερνήτες» στ’ αεροσκάφη P-3 πιθανό θα χρειαστούν από 7 ίσως και 15 χρόνια.
Μέχρι τότε η συνεργασία Πολεμικής Αεροπορίας και Πολεμικού Ναυτικού στον αέρα θα είναι στενή όπως ήταν και παλαιότερα με τα θετικά και τ’ αρνητικά που υπήρχαν κάτω από την ίδια στέγη και με τα ανταλλακτικά των P-3 όπως και τότε να φτάνουν πρώτα στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας και όχι στην 112 ΠΜ που είχε ως αποτέλεσμα αρκετές καθυστερήσεις στη συντήρηση τους.
Μια πολύ σημαντική αλλαγή γίνεται σήμερα στο Πολεμικό Ναυτικό. Όπως πρώτο είχε γράψει το Armyvoice.gr, ενεργοποιείται η Διοίκηση Αεροπορίας Ναυτικού στην Ελευσίνα, ενώ παράλληλα καταργείται η Διοίκηση των Ελικοπτέρων στον Μαραθώνα.
Σύμφωνα και με το ρεπορτάζ που είχε δημοσιεύσει το Armyvoice.gr ήδη από τον Σεπτέμβριο του 2017, αιχμή του δόρατος για το «ιπτάμενο όνειρο» του Πολεμικού Ναυτικού θ’ αποτελεί το P-3B ORION το οποίο εφόσον επιλέχθηκε ως η λύση στο θέμα της ναυτικής συνεργασίας και εναέριας επιτήρησης στο Αιγαίο και όχι μόνο, αυτό θα είναι το μέσο με το οποίο θα επιχειρεί η χώρα μας.
Μέχρι τον ερχόμενο Μάιο ευελπιστούν στο Πολεμικό Ναυτικό πως το πρώτο P-3 θα είναι ξανά στον αέρα και θα πετά πάνω απο τον Αιγαίο με το μικτό του πλήρωμα Πολεμικής Αεροπορίας και Πολεμικού Ναυτικού.
Υπό την ίδια διοίκηση θα τεθούν φυσικά η 1η & 2η Μοίρα Ελικοπτέρων του Πολεμικού Ναυτικού με τα Agusta Bell 212 & τα S-70 Aegean Hawk Sikorsky.
Σε πρώτη φάση η ΔΑΝ θα έχει άμεση συνεργασία με την Πολεμική Αεροπορία, όπως γινόταν άλλωστε τόσα χρόνια στην 353 Μοίρα Ναυτικής Συνεργασίας, άλλωστε μέχρι να εκπαιδευτούν οι πρώτοι πιλότοι από το Πολεμικό Ναυτικό, να αξιολογηθούν και να «βγουν διαθέσιμοι κυβερνήτες» στ’ αεροσκάφη P-3 πιθανό θα χρειαστούν από 7 ίσως και 15 χρόνια.
Μέχρι τότε η συνεργασία Πολεμικής Αεροπορίας και Πολεμικού Ναυτικού στον αέρα θα είναι στενή όπως ήταν και παλαιότερα με τα θετικά και τ’ αρνητικά που υπήρχαν κάτω από την ίδια στέγη και με τα ανταλλακτικά των P-3 όπως και τότε να φτάνουν πρώτα στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας και όχι στην 112 ΠΜ που είχε ως αποτέλεσμα αρκετές καθυστερήσεις στη συντήρηση τους.
No comments
Post a Comment