Η Τουρκική Αεροπορία σήμερα: Είναι επιχειρησιακά ικανή; Τι δείχνουν τα στοιχεία και οι εκτιμήσεις
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ από το e-amyna.com
Στις 11 Μαρτίου 2015, ο τότε Αρχηγός Τακτικής Αεροπορίας και Αεράμυνας της Τουρκικής Αεροπορίας (Türk Hava Kuvvetleri: ΤΗΚ) Πτεράρχος Abidin Ünal προχώρησε σε εφ΄όλης της ύλης ενημέρωση για την κατάσταση στον Κλάδο, ανακοινώνοντας τον τερματισμό των πτήσεων και τον οριστικό παροπλισμό των εναπομεινάντων 8 αναγνωριστικών αεροσκαφών RF-4E την επομένη.
Είχε προηγηθεί η απώλεια 6 Ιπταμένων με την συντριβή ζεύγους αεροσκαφών RF-4E της 173 Moίρας στις 24 Φεβρουαρίου 2015 και την συντριβή αεροσκάφους F-4Ε/2020 της 112 Μοίρας στις 5 Μαρτίου 2015.
Σύμφωνα με τον υφιστάμενο προγραμματισμό, η ΤΗΚ αναμένεται να παροπλίσει 7 αεροσκάφη F-4E εντός του 2019 και τα τελευταία 20 το 2020 ενώ η παράδοση του πρώτου αεροσκάφους F-35A έχει προγραμματιστεί για το τρέχον έτος.
Επομένως η ονομαστική δύναμη μαχητικών αεροσκαφών της ΤΗΚ ανέρχεται σήμερα σε 233 F-16 (29 Block 50+ Adv, 169 Block40/50, 35 Block 30) και 27 F-4E/2020.
Ο Πτέραρχος Ünal εμφανίστηκε αισιόδοξος τότε ότι ο συνολικός αριθμός Ιπταμένων θα ανέλθει σε 1.300 τα επόμενα έτη. Ο ίδιος επεσήμανε πως κάθε Ιπτάμενος υποχρεούται να συμπληρώσει κατ΄ελάχιστο ετήσιο αριθμό 180 ωρών πτήσης ή να πραγματοποιήσει 144 εξόδους, ήτοι 15 ώρες πτήσεις ή 12 εξόδους κάθε μήνα, κατά τα πρότυπα του ΝΑΤΟ.
Ακολούθως οι Επιτελείς της ΤΗΚ παρουσίασαν στοιχεία κόστους του κύκλου εκπαίδευσης των Ιπταμένων στους 3 τύπους αεροσκαφών που υπήρχαν τότε σε υπηρεσία (από νεοτοποθετημένους έως αρχηγούς ζεύγους/400 ώρες πτήσης, αρχηγούς τετράδας/600 ώρες πτήσεις και εκπαιδευτές/750 ώρες πτήσης).
Διαβάστε τη συνέχεια στην έγκυρη ιστοσελίδα e-amyna.com
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ από το e-amyna.com
Στις 11 Μαρτίου 2015, ο τότε Αρχηγός Τακτικής Αεροπορίας και Αεράμυνας της Τουρκικής Αεροπορίας (Türk Hava Kuvvetleri: ΤΗΚ) Πτεράρχος Abidin Ünal προχώρησε σε εφ΄όλης της ύλης ενημέρωση για την κατάσταση στον Κλάδο, ανακοινώνοντας τον τερματισμό των πτήσεων και τον οριστικό παροπλισμό των εναπομεινάντων 8 αναγνωριστικών αεροσκαφών RF-4E την επομένη.
Είχε προηγηθεί η απώλεια 6 Ιπταμένων με την συντριβή ζεύγους αεροσκαφών RF-4E της 173 Moίρας στις 24 Φεβρουαρίου 2015 και την συντριβή αεροσκάφους F-4Ε/2020 της 112 Μοίρας στις 5 Μαρτίου 2015.
Loading...
Σύμφωνα με τον υφιστάμενο προγραμματισμό, η ΤΗΚ αναμένεται να παροπλίσει 7 αεροσκάφη F-4E εντός του 2019 και τα τελευταία 20 το 2020 ενώ η παράδοση του πρώτου αεροσκάφους F-35A έχει προγραμματιστεί για το τρέχον έτος.
Επομένως η ονομαστική δύναμη μαχητικών αεροσκαφών της ΤΗΚ ανέρχεται σήμερα σε 233 F-16 (29 Block 50+ Adv, 169 Block40/50, 35 Block 30) και 27 F-4E/2020.
Ο Πτέραρχος Ünal εμφανίστηκε αισιόδοξος τότε ότι ο συνολικός αριθμός Ιπταμένων θα ανέλθει σε 1.300 τα επόμενα έτη. Ο ίδιος επεσήμανε πως κάθε Ιπτάμενος υποχρεούται να συμπληρώσει κατ΄ελάχιστο ετήσιο αριθμό 180 ωρών πτήσης ή να πραγματοποιήσει 144 εξόδους, ήτοι 15 ώρες πτήσεις ή 12 εξόδους κάθε μήνα, κατά τα πρότυπα του ΝΑΤΟ.
Ακολούθως οι Επιτελείς της ΤΗΚ παρουσίασαν στοιχεία κόστους του κύκλου εκπαίδευσης των Ιπταμένων στους 3 τύπους αεροσκαφών που υπήρχαν τότε σε υπηρεσία (από νεοτοποθετημένους έως αρχηγούς ζεύγους/400 ώρες πτήσης, αρχηγούς τετράδας/600 ώρες πτήσεις και εκπαιδευτές/750 ώρες πτήσης).
Διαβάστε τη συνέχεια στην έγκυρη ιστοσελίδα e-amyna.com
No comments
Post a Comment