Αλκιβιάδης Στεφανής: Τα Καϊόβα αλλάζουν την μορφή αγώνα σε Έβρο - νησιά
Την αναγκαιότητα της πρόκτησης των ελικοπτέρων Καϊόβα, εξήγησε ο αρχηγός ΓΕΣ αντιστράτηγος Αλκιβιάδης Στεφανής στους δημοσιογράφους, διαλύοντας έτσι κάθε ίχνος αμφιβολίας που είχε εντέχνως καλλιεργηθεί από κύκλους που δεν επιθυμούσαν να έρθουν τα ελικόπτερα στην Ελλάδα.
Ο Αρχηγός ΓΕΣ εξήγησε ότι είναι ένα ελικόπτερο του οποίου η πλατφόρμα στηρίζεται στα "Χιούι", αλλά έχει πολύ πιο σύγχρονα στοιχεία. Το ελικόπτερο αυτό θα είναι στη διάθεση του κάθε διοικητή στην παραμεθόριο και θα αλλάξει όλη τη μορφή του αγώνα στον Έβρο και στα νησιά.
“Να φανταστούμε ότι το Καστελόριζο είναι 72 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο, αυτά με τα 93 χλμ τα οποία πάνε μας δίνουν τη δυνατότητα σε 43 λεπτά να είμαστε εκεί.
Να επιχειρήσουμε και να γυρίσουμε. Ενώ πρώτα δεν γινόταν αυτό. Έπρεπε να στείλουμε Chinook. Παράλληλα μας δίνει μια επιπλέον δυνατότητα στις επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης”
Από τα 70 Kiowa που αποκτώνται, τα 36 είναι πλήρη: “Όταν λεω πλήρη: Με όλους τους ασυρμάτους όλα τα βοηθήματα αεροναυτιλίας και όλα τους τα όπλα. Πολυβόλο 050, ρουκέτες 7 χιλιοστών ή Hell Fire. Αυτά για τα 36.
Τα υπόλοιπα 24 μας παρέχονται με τις ίδιες δυνατότητες των 36, αλλά με έναν ασύρματο αντί για τρεις που έχει κάθε ελικόπτερα.
Αυτά τα 24 είναι για εκπαίδευση. Και τα 10 τα οποία ή και αυτά κάποια στιγμή τα κάνουμε κάτι, ή τα χρησιμοποιούμε για ανταλλακτικά. Αυτή είναι η λογική.”
Παράλληλα εξήγησε ότι “δίνεται αυτή τη στιγμή η δυνατότητα στα στελέχη μας να εκπαιδευτούν σε μια πλατφόρμα η οποία είναι κατά πολύ νεότερη από αυτή που έχουν στην μέχρι τώρα εκπαίδευση.
Είναι νεώτερη σε δυο πλαίσια: Στο πλαίσιο το χειριστικό.
Διότι όλα τα ραδιοβοηθήματα ναυτιλίας που έχει, είναι πολύ πιο σύγχρονα από του Χιούι. Και δεύτερον η πλατφόρμα των οπλικών συστημάτων, οπότε μιλάμε για τακτική, είναι αυτά που έχει το Απάτσι.”
Σύμφωνα με όσα είπε ο Αλκιβιάδης Στεφανής η οικονομοτεχνική μελέτη δείχνει ότι εάν το κάθε ελικόπτερο πραγματοποίηση 250 ώρες πτήσης το χρόνο, τα ανταλλακτικά του και η υποστήριξή του είναι για 4 έως 6 χρόνια.
Όμως τι χρήση κάνουμε στην Ελλάδα στα ελικόπτερα;
Τα Απάτσι αυτή τη στιγμή, πετάνε γύρω στις 32 ώρες το χρόνο, τα Σινούκ γύρω στις 46 ώρες το χρόνο. Άρα λοιπόν βλέπουμε ότι αυτό που δίνουν οι Αμερικάνοι και τεχνικά το εξαντλούνε, εμείς δεν το φτάνουμε ποτέ.
Να φτάσουν 100 μέγιστο. Το καλοκαίρι με τις αεροδιακομιδές και τις αεροπυροσβέσεις τα ελικόπτερά μας τα Σινουκ δεν κάνανε πάνω από 54 ώρες.
Η σκέψη μας για τα ελικόπτερα αυτά είναι ότι θα τα κρατήσουμε για 10-12 χρόνια. Τα ελικόπτερα αυτά είναι κατασκευής, το πιο παλιό το 1993, το πιο σύγχρονο το 2010. Τα Σινούκ που πετάνε αυτή τη στιγμή είναι κατασκευής του ’85.
Την αναγκαιότητα της πρόκτησης των ελικοπτέρων Καϊόβα, εξήγησε ο αρχηγός ΓΕΣ αντιστράτηγος Αλκιβιάδης Στεφανής στους δημοσιογράφους, διαλύοντας έτσι κάθε ίχνος αμφιβολίας που είχε εντέχνως καλλιεργηθεί από κύκλους που δεν επιθυμούσαν να έρθουν τα ελικόπτερα στην Ελλάδα.
Ο Αρχηγός ΓΕΣ εξήγησε ότι είναι ένα ελικόπτερο του οποίου η πλατφόρμα στηρίζεται στα "Χιούι", αλλά έχει πολύ πιο σύγχρονα στοιχεία. Το ελικόπτερο αυτό θα είναι στη διάθεση του κάθε διοικητή στην παραμεθόριο και θα αλλάξει όλη τη μορφή του αγώνα στον Έβρο και στα νησιά.
“Να φανταστούμε ότι το Καστελόριζο είναι 72 ναυτικά μίλια από τη Ρόδο, αυτά με τα 93 χλμ τα οποία πάνε μας δίνουν τη δυνατότητα σε 43 λεπτά να είμαστε εκεί.
Να επιχειρήσουμε και να γυρίσουμε. Ενώ πρώτα δεν γινόταν αυτό. Έπρεπε να στείλουμε Chinook. Παράλληλα μας δίνει μια επιπλέον δυνατότητα στις επιχειρήσεις έρευνας και διάσωσης”
Από τα 70 Kiowa που αποκτώνται, τα 36 είναι πλήρη: “Όταν λεω πλήρη: Με όλους τους ασυρμάτους όλα τα βοηθήματα αεροναυτιλίας και όλα τους τα όπλα. Πολυβόλο 050, ρουκέτες 7 χιλιοστών ή Hell Fire. Αυτά για τα 36.
Τα υπόλοιπα 24 μας παρέχονται με τις ίδιες δυνατότητες των 36, αλλά με έναν ασύρματο αντί για τρεις που έχει κάθε ελικόπτερα.
Αυτά τα 24 είναι για εκπαίδευση. Και τα 10 τα οποία ή και αυτά κάποια στιγμή τα κάνουμε κάτι, ή τα χρησιμοποιούμε για ανταλλακτικά. Αυτή είναι η λογική.”
Παράλληλα εξήγησε ότι “δίνεται αυτή τη στιγμή η δυνατότητα στα στελέχη μας να εκπαιδευτούν σε μια πλατφόρμα η οποία είναι κατά πολύ νεότερη από αυτή που έχουν στην μέχρι τώρα εκπαίδευση.
Είναι νεώτερη σε δυο πλαίσια: Στο πλαίσιο το χειριστικό.
Διότι όλα τα ραδιοβοηθήματα ναυτιλίας που έχει, είναι πολύ πιο σύγχρονα από του Χιούι. Και δεύτερον η πλατφόρμα των οπλικών συστημάτων, οπότε μιλάμε για τακτική, είναι αυτά που έχει το Απάτσι.”
Σύμφωνα με όσα είπε ο Αλκιβιάδης Στεφανής η οικονομοτεχνική μελέτη δείχνει ότι εάν το κάθε ελικόπτερο πραγματοποίηση 250 ώρες πτήσης το χρόνο, τα ανταλλακτικά του και η υποστήριξή του είναι για 4 έως 6 χρόνια.
Όμως τι χρήση κάνουμε στην Ελλάδα στα ελικόπτερα;
Τα Απάτσι αυτή τη στιγμή, πετάνε γύρω στις 32 ώρες το χρόνο, τα Σινούκ γύρω στις 46 ώρες το χρόνο. Άρα λοιπόν βλέπουμε ότι αυτό που δίνουν οι Αμερικάνοι και τεχνικά το εξαντλούνε, εμείς δεν το φτάνουμε ποτέ.
Να φτάσουν 100 μέγιστο. Το καλοκαίρι με τις αεροδιακομιδές και τις αεροπυροσβέσεις τα ελικόπτερά μας τα Σινουκ δεν κάνανε πάνω από 54 ώρες.
Η σκέψη μας για τα ελικόπτερα αυτά είναι ότι θα τα κρατήσουμε για 10-12 χρόνια. Τα ελικόπτερα αυτά είναι κατασκευής, το πιο παλιό το 1993, το πιο σύγχρονο το 2010. Τα Σινούκ που πετάνε αυτή τη στιγμή είναι κατασκευής του ’85.
No comments
Post a Comment