Υπαξιωματικοί; Αίσθηση προκάλεσε το χθεσινό δημοσίευμα του Armyvoice.gr για τις αλλαγές στην Επετηρίδα - Ανοικτή Επιστολή με 8 καυτά ερωτήματα προς την ηγεσία
Γράφει ο Κώστας Μελετιάδης,
Λγος(ΦΠΖ) ε.α. Επίτιμο Μέλος Ε.Σ.Πε.Κ.Μ.
Με αφορμή χθεσινό άρθρο στο armyvoice.gr που θέτει θέμα αλλαγής της βαθμολογικής εξέλιξης των αποφοίτων των σχολών Μονίμων Υπαξιωματικών και εφαρμογής του αμερικάνικου μοντέλου, σας αποστέλλω μια σειρά ερωτημάτων, τις απαντήσεις των οποίων θεωρώ πρέπει να γνωρίζουν οι αρμόδιοι προτού προβούν σε οποιαδήποτε ενέργεια.
Το κίνητρο μου για να γράψω αυτήν την επιστολή δεν είναι προσωπικό. Δεν πηγάζει από κάποιο κόμπλεξ λόγω προέλευσης.( Είμαι απόφοιτος της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ; Υπαξιωματικοί: Έρχονται αλλαγές στην επετηρίδα! Τι λέει ο Αρχηγός ΓΕΣ;- ΒΙΝΤΕΟ
Αυτό που με ενδιαφέρει πρωτίστως είναι το συμφέρον της υπηρεσίας ,η εύρυθμη λειτουργία του στρατεύματος, το αξιόμαχο, η αποφυγή κατασπατάλησης των χρημάτων των φορολογουμένων.
Οι ερωτήσεις είναι οι κάτωθι:
1.Σε ποιες χώρες υπάρχουν σχολές Μονίμων Υπαξιωματικών; Πόσα είναι τα έτη φοιτήσεως σε αυτές; Ποια είναι η βαθμολογική εξέλιξη των αποφοιτησάντων;
2.Ποιές είναι οι βάσεις εισαγωγής στις σχολές Υπαξιωματικών και Αξιωματικών στην χώρα μας;
3.Η εκπαίδευση που γίνεται στις σχολές Μονίμων Υπαξιωματικών της χώρας μας, τι επιπέδου είναι;(Δύο σκέλη).
α. Μαθήματα γενικών γνώσεων
β. Στρατιωτικά μαθήματα και εκπαίδευση
4.Σε τι διαφέρει από την εκπαίδευση των σχολών των Αξιωματικών;
5.Η υπηρεσία έχει κρίνει πως η αρχική εκπαίδευση που χρειάζεται να λάβει ένα στέλεχος για να μπορέσει αργότερα να εξελιχθεί μέχρι τον βαθμό του Στρατηγού είναι η φοίτηση σε στρατιωτική σχολή για τέσσερα έτη. Γιατί να χρειάζονται τρία έτη φοίτησης για να εκπαιδευτεί κάποιος μέχρι τα καθήκοντα του διμοιρίτη;
6.Προβλέπεται ξεχωριστό καθηκοντολόγιο στις μονάδες του ελληνικού στρατού, ανάλογα με την προέλευση του στελέχους;
7.Ποια ήταν η βαθμολογική εξέλιξη των απόφοιτων των σχολών Υπαξιωματικών στην χώρα μας, από την αρχή ιδρύσεως τους και στο πέρασμα του χρόνου μέχρι σήμερα; Για ποιο λόγο;
8.Ποια είναι, τι επιπέδου, πόσης χρονικής διάρκειας η εκπαίδευση των Δοκίμων Έφεδρων Αξιωματικών; Ποια η βαθμολογική τους εξέλιξη; Ποια είναι τα προσόντα όσων κατατάσσονται στις ένοπλες δυνάμεις ως Δόκιμοι Έφεδροι Αξιωματικοί ;Από ποιες πανεπιστημιακές σχολές προέρχονται;
Τελειώνοντας θα ήθελα να καταθέσω την προσωπική μου άποψη επί του θέματος που βασίζεται στην εμπειρία που απέκτησα έχοντας υπηρετήσει επί πολλά έτη στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Δεν χρειάζεται φοίτηση σε στρατιωτική σχολή για να εκπαιδευτεί ένα στέλεχος σε καθήκοντα μέχρι και τον βαθμό του Ανθυπασπιστή.
Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για δύο και τρία έτη. Εάν έχουν σκοπό να αλλάξουν την βαθμολογική εξέλιξη των αποφοίτων των Σχολών Μονίμων Υπαξιωματικών, να τις καταργήσουν τελείως.
Θα είναι κρίμα να ξοδεύονται έτσι άσκοπα τα χρήματα των φορολογουμένων.
Γράφει ο Κώστας Μελετιάδης,
Λγος(ΦΠΖ) ε.α. Επίτιμο Μέλος Ε.Σ.Πε.Κ.Μ.
Με αφορμή χθεσινό άρθρο στο armyvoice.gr που θέτει θέμα αλλαγής της βαθμολογικής εξέλιξης των αποφοίτων των σχολών Μονίμων Υπαξιωματικών και εφαρμογής του αμερικάνικου μοντέλου, σας αποστέλλω μια σειρά ερωτημάτων, τις απαντήσεις των οποίων θεωρώ πρέπει να γνωρίζουν οι αρμόδιοι προτού προβούν σε οποιαδήποτε ενέργεια.
Το κίνητρο μου για να γράψω αυτήν την επιστολή δεν είναι προσωπικό. Δεν πηγάζει από κάποιο κόμπλεξ λόγω προέλευσης.( Είμαι απόφοιτος της Σχολής Μονίμων Υπαξιωματικών).
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΣΧΕΤΙΚΑ; Υπαξιωματικοί: Έρχονται αλλαγές στην επετηρίδα! Τι λέει ο Αρχηγός ΓΕΣ;- ΒΙΝΤΕΟ
Αυτό που με ενδιαφέρει πρωτίστως είναι το συμφέρον της υπηρεσίας ,η εύρυθμη λειτουργία του στρατεύματος, το αξιόμαχο, η αποφυγή κατασπατάλησης των χρημάτων των φορολογουμένων.
Οι ερωτήσεις είναι οι κάτωθι:
1.Σε ποιες χώρες υπάρχουν σχολές Μονίμων Υπαξιωματικών; Πόσα είναι τα έτη φοιτήσεως σε αυτές; Ποια είναι η βαθμολογική εξέλιξη των αποφοιτησάντων;
2.Ποιές είναι οι βάσεις εισαγωγής στις σχολές Υπαξιωματικών και Αξιωματικών στην χώρα μας;
3.Η εκπαίδευση που γίνεται στις σχολές Μονίμων Υπαξιωματικών της χώρας μας, τι επιπέδου είναι;(Δύο σκέλη).
α. Μαθήματα γενικών γνώσεων
β. Στρατιωτικά μαθήματα και εκπαίδευση
4.Σε τι διαφέρει από την εκπαίδευση των σχολών των Αξιωματικών;
5.Η υπηρεσία έχει κρίνει πως η αρχική εκπαίδευση που χρειάζεται να λάβει ένα στέλεχος για να μπορέσει αργότερα να εξελιχθεί μέχρι τον βαθμό του Στρατηγού είναι η φοίτηση σε στρατιωτική σχολή για τέσσερα έτη. Γιατί να χρειάζονται τρία έτη φοίτησης για να εκπαιδευτεί κάποιος μέχρι τα καθήκοντα του διμοιρίτη;
6.Προβλέπεται ξεχωριστό καθηκοντολόγιο στις μονάδες του ελληνικού στρατού, ανάλογα με την προέλευση του στελέχους;
7.Ποια ήταν η βαθμολογική εξέλιξη των απόφοιτων των σχολών Υπαξιωματικών στην χώρα μας, από την αρχή ιδρύσεως τους και στο πέρασμα του χρόνου μέχρι σήμερα; Για ποιο λόγο;
8.Ποια είναι, τι επιπέδου, πόσης χρονικής διάρκειας η εκπαίδευση των Δοκίμων Έφεδρων Αξιωματικών; Ποια η βαθμολογική τους εξέλιξη; Ποια είναι τα προσόντα όσων κατατάσσονται στις ένοπλες δυνάμεις ως Δόκιμοι Έφεδροι Αξιωματικοί ;Από ποιες πανεπιστημιακές σχολές προέρχονται;
Τελειώνοντας θα ήθελα να καταθέσω την προσωπική μου άποψη επί του θέματος που βασίζεται στην εμπειρία που απέκτησα έχοντας υπηρετήσει επί πολλά έτη στις Ένοπλες Δυνάμεις.
Δεν χρειάζεται φοίτηση σε στρατιωτική σχολή για να εκπαιδευτεί ένα στέλεχος σε καθήκοντα μέχρι και τον βαθμό του Ανθυπασπιστή.
Πόσο μάλλον όταν μιλάμε για δύο και τρία έτη. Εάν έχουν σκοπό να αλλάξουν την βαθμολογική εξέλιξη των αποφοίτων των Σχολών Μονίμων Υπαξιωματικών, να τις καταργήσουν τελείως.
Θα είναι κρίμα να ξοδεύονται έτσι άσκοπα τα χρήματα των φορολογουμένων.
No comments
Post a Comment